پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182210
خروج از بن بست مذاکرات در سايه هدايت هاي مقام معظم رهبري صورت گرفت
تاریخ انتشار : 1394/04/25 08:57:11
نمایش : 1554
استاندار چهارمحال و بختياري موفقيت در مذاکرات هسته اي را در سايه هدايت هاي مقام معظم رهبري و همکاري و همدلي مردم و مسئولان دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني در مصاحبه با خبرنگار جهانبين نيوز استاندار ضمن تبريک پيروزي ملت بزرگ ايران در مذاکرات هسته اي گفت: علم دانشمندان جوان باعث شد برگه برنده اي در مذاکرات داشته باشيم و بتوانيم در اين مذاکرات که نوعي جنگ نرم بود پيروز شويم.

وي اظهار کرد: پيروزي سرنوشت ساز، غرور آفرين و مسرت بخش توافقات هسته‌اي کشور عزيزمان ايران در مذاکرات درمقابل قدرت‌هاي بزرگ جهاني ( آمريکا و ۵ کشور اروپا) برگ زرين ديگري بر حقانيت و شايستگي اين ملت سربلند در تاريخ درخشان اين مرز و بوم رقم زد.

سليماني گفت: خروج از بن بست‌هاي ايجاد شده پس از چندين سال مذاکره در سايه هدايت‌هاي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) و حمايت همه‌جانبه رئيس‌جمهور محترم و همدلي و همکاري مجلس شوراي اسلامي و مسوولان و به ويژه مردم فهيم ايران اسلامي نتايج مثبت و اثربخش در رشد و شکوفايي سياسي اقتصادي کشور خواهد داشت.

وي حصول اين مهم را در سايه عقلانيت و تدبير بر آمده نتيجه اعتماد و پشتيباني مردم از حاکميت منطق دانست و تاکيد کرد: گفتگو در عرصه‌هاي داخلي و خارجي و نيز تلاش‌هاي دلسوزانه تيم توانمند هسته‌اي، که به سرپرستي دکتر ظريف صورت گرفت، همه ايرانيان وطنخواه را مسرور و شادمان ساخت.

استاندار ابراز اميدوراري کرد: مسير پرشکوه کمال و پيشرفت اين ملت، که با مجاهدت و شهادت بسياري از مردان، زنان و جوانان شريف ايران عزيز آغاز شده است، به وصال مطلوب خود نائل شود و پرچم عزت و اقتدار ايران عزيز بر فراز جهان به اهتراز در آيد.

وي ضمن تبريک اين اتفاق مبارک خدمت مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)، رياست محترم جمهوري، ملت شريف ايران و تمامي دلسوزان نظام، خاطرنشان کرد: بايد از صبوري و تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير تيم مذاکره کننده تشکر و قدرداني کرد.

سليماني افزود: اميدوارم نتيجه اين توافق مهم و سرنوشت ساز، در آينده نه چندان دور نمايان و حلاوت و شيريني آن در زندگي مردم عزيز کشور متبلور شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html